Interaktivní vzdělávací hra Shifu Plugo Count využívá technologii rozšířené reality, která prostřednictvím tabletu sleduje, co dítě postaví na magnetické podložce, čímž poskytuje zpětnou vazbu pro rozvíjení příběhu na displeji. Hra využívá konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a matematikou uplatňuje hravý a nápaditý přístup. Aktivním řešením úkolů děti snáze získávají znalosti a dovednosti a lépe si zapamatují nové poznatky.
Díky aplikaci vzdělávacích principů STEM je u dětí zlepšena orientace v moderních technologiích, matematice a uplatnění získaných znalostí v každodenním životě. Shifu Plugo Count rovněž zdokonaluje kritické myšlení, soustředění, logické uvažování a samostatnost při plnění úkolů.
Doprovodná mobilní aplikace Plugo promění tablet na moderní výukovou hračku, která dětem nabídne bohatou nabídku zábavných her s barvitými příběhy, jejichž úrovně jsou uzpůsobeny věku od 5 do 11 let. Technologie rozšířené reality (AR) přináší okamžitou zpětnou vazbu a navíc při hře dětem nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani obtěžující kabely.
Po spuštění mobilní aplikace Plugo děti ovládají hry prostřednictvím nasazování dílků na stojan a každá správná odpověď je posune dále v příběhu. Můžou např. pomoci astronautovi proletět sluneční soustavou, nebo hledat cestu pohádkovým lesem. Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů.